[Bardzo Ważne] Informacje dotyczące strony!

Strona nie była prowadzona przez dość długi czas. Otóż w tym czasie byłam strasznie zajęta. Oczekiwałam, że druga autorka zajmie się stroną. Gdy po powrocie zobaczyłam, że nic się nie zmieniło zrobiło mi się po prostu przykro i że prowadzenie Lee Hi Poland nie ma już dłużej większego sensu.

Zmalała liczba osób czytających bloga- rozumiem ich świetnie. Ale zamierzam zacząć jeszcze raz. Skłoniły mnie do tego wasze wiadomości. Były bardzo miłe i cieszę się, że pomimo ogromnego spadku nadal niektóre osoby codziennie tu wchodzą (wg. statystyk).

Obecny skład administracji to:

Carmen (Administrator)

Cold (Redaktorka, Tłumaczka)

Strona nadal szuka nowych redaktorów. (Dowiedz się więcej)

LEHIBEAR

Nadganiając szybko straty

Oprócz występów i aktywności na instagramie ujawniono ‚Lee Hi Story’, czyli ‚First Love- Timeline’.

\

Oryginalny tekst (po koreańsku) można znaleźć pod poniższym linkiem.

http://story.lee-hi.co.kr/

Proszę, obserwujcie nas na bieżąco~! ^^

Pamiętajcie o naborze! 🙂

Bądźcie z nami, bądźcie z HI!

Skomentuj To!

